torsdag 3 februari 2011

Massa mums!

I går kom min kära kamera hem igen =)
Nu ska jag visa vad köpte på Stellas.
.
Vad kan det finnas i paketet tro .....
.
... Joo detta =)
.
Distresser, stickles, blommor, magnoliastämplar, papper m.m
Åh, vad det är roligt att packa upp ett sånt paket,
fast man beställt det själv och vet vad det är =)










... va bra att jag köpte lite papper, för de var ju helt slut =) =) (hmmm)
.det var som sagt 40 % på allt så det blev ju himla bra priser,
de priserna skulle det alltid vara =)
.
t.ex. Magnoliastämplar 54 kr, stickles 17,50 kr, distresser 29,50 kr, papper 5-6 kr
.
Nu får jag sätta igång och skapa lite också ...
.
Jag håller på att fixa och dona i mitt pysselrum, spackla och måla.
Vill få färdigt NU! men allt tar sin tid...
.
.
Ha en fin dag!
.
.
Kram Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar