måndag 24 oktober 2011

I´m back again!

.
Heeeeej!


Rätt längesen man skrev här kan man säga ....
.Superlängesen jag scrappade något, det har varit mest renovering och fix,
men nu är jag tillbaka och är så scrapsugen ,


tänkte även komma igång med bloggandet igen,
hoppas att några vill hänga med =)

 
.I går hade vi en liten scrapträff hos en kompis
och jag hann med både ett litet minialbum och en Lo!
(oj nästan impad av mig själv, för tiden går ju helt galet fort när man scrappar)

Här kommer en bildkavalkad av mitt lilla album,
(jag har täckt för ansiktena för jag vet inte om de vill synas)
Det här är från Filippas 5-års-kalas, förra året,
hon fyllde 6 år för en månad sen =)

♥ ♥ ♥


Framsidan av albumet...
Jag har klippt ut två bitar från baksidan av ett block (typ tjock kartong)
och klätt in med papper


Närbild på blommorna...

En rosett av prickigt organzaband, så man kan stänga boken...


Alla kalasgästerna

 

forts på denna sida..



Blåsa ut ljusen...


Så var det fiskdamm med godispåsar
och de spelade bingo (med bilder istället för siffror)

.

Alla gäster vid det dukade bordet.

.


Sista sidan.

Det var ett roligt album att göra, med glada och härliga färger!

.Lo´n ska jag visa sen också.
Nu ska jag iväg och se om jag kan få tag i nya Magnoliatidningen,
hoppas att den har kommit!!!

.

♥ Kram Lena ♥

1 kommentar: