torsdag 2 februari 2012

Fina papper

Hej!

Oooo en hel vecka sen jag gjorde ett inlägg...
Skärpning på mig!

 Filippa och Andreas är och åker skidor nu i kväll,
och jag och Nellie tar det lugnt här hemma.
Vi har ätit soppa och snart blir det hallonpaj,
brasan är tänd och Rasmus på luffen-dvd´n är igång =)

Idag köpte jag dessa superfina papper,
Gardenparty, de är från Tildaserien (Panduro)
Här kommer en bildkavalkad på alla underbara papper!











fina eller hur?!

Ha en mysig kväll!


♥ Kram Lena♥

3 kommentarer:

  1. ÅÅH vilka vackra papper, tokgillar dom :)

    Kramix Majsan

    SvaraRadera
  2. Härliga papper! Köpte precis ett paperpad från Panduro jag med. Dock inte samma. Kul att du hittat till mig, kom gärna igen! Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är de underbara! Jag älskar mina papper också! :)

    SvaraRadera