tisdag 3 juli 2012

Glossybox

Hej!

Har ni det bra i sommarvärmen?
Ja för vi har faktiskt ganska så fint väder här idag iallafall...
Sköönt!!
I dag fick jag hem min andra Glossybox, jag började prenumerera på den förra månaden.
Man får hem en söt rosa box med fem små skönhetsprodukter i.
Boxen kommer i slutet av varje månad (Junis box var lite försenad)
.
 
Det kostar 139 kr/månad.
Roligt att få en överaskning i brevlådan varje månad
och bra sätt att prova nya produket till ett bra pris =)
.
 
Detta är min box denna månad (innehållet varierar lite)





♥   ♥   ♥
Jag är jättenöjd med månadens box.
Får se om jag vågar att prova att färga ögonfransarna, det har jag aldrig gjort...

Har ni provat Glossybox? Vad tycker ni?

Ha en fortsatt skön sommarkväll!

♥ Kram Lena ♥








3 kommentarer:

  1. TACK för tipset, låter ju super mysigt,måste prova!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Men men oj vad du skrivit på bloggen sen jag var inne sist! Det var mycket bra grejer i boxen och till bra pris. Glad sommar, vi får se till att ses någon dag. Kram

    SvaraRadera
  3. åh aldrig hört talas om Glossybox innan, blev sugen på att prova.
    Kram Jessica

    SvaraRadera