onsdag 19 december 2012

Små julklappspåsar

 


Hej hej!
 
Hur står det till i julstressen?
Här är det sådär igen....
 Jag trodde verkligen att vi var färdiga med sjuka familjemedlemmar nu,
men icke sa nicke. Nu i kväll var det Filippas tur att bli dålig. (maginfluensa)
Så det blir inget nattjobb för mig utan får vara hemma med tjejerna imorgon.
 
Filippa har iallafall hunnit vara med på pyssel på skolan igår
och mumsig fika de hade med själva idag.
Nellie hade julfest på dagis idag och var utklädd till tomte.
 
Så det känns iallafall skönt att de fick vara med på lite skoj..
 
♥  ♥  ♥
 
Dessutom hann vi lämna liten julklapp till fröknarna idag.
Små påsar med macarons i..
 
En påse till dagisfröknarna och en påse till fritidspersonalen.
Jag tycker att det är trevligt att ge en liten julklapp,
behöver inte vara nått speciellt dyrt  men lite uppskattning är väl aldrig fel...
och gärna fint paketerat, som en enkel påse i vitt och svart i detta fall.
 
Filippas klassföreståndare har redan fått gemensam julklapp av alla barnen i klassen,
så det fick räcka =)
 
 

Köpta Macarons, inte hembakade..

 
 
Hoppas att Filippa är piggare imorgon så kanske vi kan göra lite mer julgodis,
har hunnit göra tre sorter än, men mer vill vi ha! =)
 
Godnatt på er!
 
♥ Kram Lena ♥
 
 


3 kommentarer:

  1. Vad kul att du kikade in och lämnade en kommentar! Vilka härliga påsar med gott i! De blev säkert superglada! Tråkigt med influensa! Jag såg att du tagit upp bloggandet igen... härligt! På återseende!

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara julpåsar du har gjort och vilket härligt innehåll!
    Macarons-älskar dessa underbara bakverk!
    Hoppas ni alla kryar på er snart och ha nu en riktigt härlig jul!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Halloj igen! Jag lägger till mig som följare hos dig och lägger till din blogg i min blogglista. Hoppas det är ok :-)

    SvaraRadera