tisdag 6 december 2011

Massa scrapgodis + pepparkaksbak

Hej!

Jag lovade ju att visa vad jag köpte på Pysseltagen igår...
tadaa! detta...


papper, min första glimmermist(!), spets dies, blommor m.m ... mums =)
Va kul att kolla och klämma på sina nya fina saker..

I dag har vi bakat pepparkakor á la Rudolf med röda mulen
men det kanske liknar mer möss?!
Det var iallafall roligt att dekorera dem.
Filippa tyckte att en skulle ha solglasögon,
så hon satte kringlor som ögon på en istället för nonstop, =)  =)
(den ser man uppe till höger)



I kväll var jag och mitt bokklubbsgäng på bio och såg

Det var den boken som vi senast läste så vi ville ju såklart se filmen också.
När man har läst en bok och sen ser filmen blir man (jag) oftast lite besviken tycker jag...
det går ju inte att ha med lika mycket i filmen och man hade kanske föreställt sig det annorlunda.
Men både boken och filmen var jättebra,
jag kan verkligen rekomendera den!

Sorglig och melankolisk men bra!!

♥  ♥  ♥


♥ Kram Lena ♥




1 kommentar:

  1. Åh så roligt med shopping! Jag vill också shoppa pyssel. Jättefina pepparkakor!

    SvaraRadera