måndag 5 december 2011

Två nya julkort

 Goder afton!

Här är två nya snabba julkort,
med figurerna som jag skrev om i förra inlägget...
Det bidde en med en uggla och en liten tomte.
Jag tycker att de var jättesöta och enkla att klippa ut, inte så pilligt =)

Glada och barnsliga julkort!





I dag efter jag hämtade tjejerna på dagis vid 15-tiden,
så åkte vi till Pysseltagen i Örkelljunga =)

Jag har aldrig varit där innan
och att ha med en 3-åring och en 6-åring är ju inte det ultimata ,
men det funkade jättebra.
De fick "jobba" lite med att lägga olika bandrullar i kassar så att mamma kunde shoppa lite =)  =)
+ att de fick pepparkakor så det gick faktiskt bra!... tack tack =)

Åh vilken butik! Där fanns massor med saker och jättefin ordning!
Måste planera in ett nytt besök snart (utan barn) =)


Vad jag köpte???
De får ni se imorgon =)

Ha dé!


♥ Kram Lena ♥


9 kommentarer:

  1. hi hi guuud så söta.. helt i min smak :D

    SvaraRadera
  2. Vilka kanonsöta kort ... och så härliga i färgerna!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga kort! Verkligen jättefina, jag har svårt för klara färger (att arbeta med) med jag tycker mycket om att se andra göra fina saker av dom =D

    SvaraRadera
  4. Ååh så söta julkort, gillar mycket!!!

    SvaraRadera
  5. Vilka mysiga kort,jättehärliga!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. hej Lena!
    tack för tipset om "pyntet" på Rusta. Handlade på oss några stycken var!
    men hisses sån blåst ni hade!!
    Kram lene

    SvaraRadera