måndag 2 januari 2012

Årets första kort

Hej!

I dag visar jag mitt första kort för i år,
med lite fusk, färglagde faktiskt stämpeln förra året =)




Stämpeln kommer från Gorjuss stamps och heter Forget Me Not.
...den fick jag i julklapp =)  Söt! Söt!

Även papperna fick jag i julklapp och det är Lost and Found Blush
 från My Minds Eye.
Så fina!



Jag fick många fina och roliga scrapsaker i julklapp,
så nu måste jag bara använda dem också =)

+ att jag beställde en massa blommor från Calmare Scrap och Hobby,
de sålde ut för 50 %...

 + allt jag vann från Magnolia!

Ja jag har att göra =) =)

Hur ska man hinna med???
= dagens ilandsproblem!! ha ha!


Ha en fin dag!!




♥ Kram Lena ♥

9 kommentarer:

  1. ÅH så sött kort, stämpeln är ju bara så fin. Oj nu har du massor att göra nu, väntar på spänning på nya inlägg :))

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  2. Så fint! God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart fint kort i härliga färger!

    KRAM TILL DIG!
    SUSY

    SvaraRadera
  4. vilket härligt kort, bara älskar stämplen. Tack för inspirationen du ger.

    SvaraRadera
  5. Fint kort och god fortsättning:)
    Kramisar

    SvaraRadera
  6. Fint kort du gjort och ska bli kul att se när du kommer med dina alster så man får stilla sin nyfikenhet. Kram Titti

    SvaraRadera
  7. Vilket gulligt kort! kram

    SvaraRadera