fredag 6 januari 2012

Leilas blogg

God middag!

Har ni trevligt denna fredag?
Många som är lediga idag, även alla i vår familj =)
Filippa sov oroligt inatt, men verkar mycket piggare idag.

Jag ska ta och putsa fönsterna i vardagsrummet och hänga upp mina vanliga gardiner igen,
sen tror jag att det blir en liten utflykt för det är strålande sol idag =)

Ville bara tipsa er som inte vet...
att Leila har startat en blogg, där hon just nu är inne i en lite nyttig period.
Cupcakes och tårtor i ALL ära, meeen det kan man ju inte äta alltid
( eller kan och kan =) =) )

Kika in!







Vi ses!!

♥ Kram Lena ♥

1 kommentar:

  1. Lustigt, var inne på Leilas sida igår för första gången, tänkte skriva om den i min blogg :)
    Hoppas att allt är bra med er!
    Vad bra att du lämnade länk hit. Nu kommer jag komma på besök varje dag (i bloggen alltså) Kram

    SvaraRadera