onsdag 4 januari 2012

Vanilj & Chilli

Hej hej!

Jag har inte hunnit scrappa något, så jag har inget pyssligt att visa...
men jag tänkte att jag kunde visa två av mina julklappar istället

Jag fick ett massageljus från Klinta
med doften Vanilj & Chilli, luktar supergott!
Jag har bara provtänt det, inte använt det som massageolja än.
Får väl fjäska för gubben lite ;)



sen fick jag en annan mycket bra julklapp,
Man värmer de i 1,5 minut, sen håller de fötterna varma och goa =)

De är så mjuka och gosiga och passar mig perfekt som är så frusen!



Fick ni nån skojig julklapp?
Alltid kul att höra vad andra har fått =)

Nu är jag ledig i två dagar, hoppas att jag kan få lite scraptid!


Ha en trevlig kväll!

♥ Kram Lena ♥

6 kommentarer:

  1. Vilka fina julklappar!
    Själv fick jag mest scrapbooking saker, hehe. Det här är ju mitt första år som kortmakare så då saknar man ju ständigt material. Kram

    SvaraRadera
  2. i think the shoes are great, really hot on yr feet!

    SvaraRadera
  3. Det var ju superfina juklappar, tofflorna ser så mysiga och sköna ut!!!

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  4. Vilka toppenjulklappar! Tofflorna ser så mysiga ut. Min bästa julklapp är en badrumsventil, monterad och klar som vi fick av svärfar.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Kanonfina tofflor, vilken smart idé, har aldrig hört talas om såna. Var får man tag i såna?
    God fortsättning!

    SvaraRadera